Pagina's

woensdag 3 november 2010

Blog to go

Omdat 1 van mijn scala aan goede voornemens was dat ik vaker wou gaan bloggen vond ik dat ik maar is op zoek moest naar een appje. En dat heb ik gevonden :) Dus vanaf nu kan ik overal en altijd bloggen! Of jullie daar nou blij mee moeten zijn laat ik maar even in het midden...

Al wat langer ben ik op zoek naar een hippe app om leuke foto's te maken. Alleen al omdat ik het gewoon leuk vind om bij elke blog een foto te zetten. Voor de iphone heb je natuurlijk hipstamatic, maar ik heb geen iphone (jammer maar helaas) dus ik ben op zoek naar iets dat er op lijkt, en dan het liefst gratis! Ik heb namelijk geen creditcard en het lijkt me het beste dat dat zo blijft.

Heb je een goede/leuke tip, dan hoor ik het graag :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten